duminică, 5 august 2012

Dansand Prin Foc ~partea II~

- Sa te ia dracu, Nick. Ai adus filmele astea special, nu??
Asta era seara unui maraton intreg de filme horror, iar Nick a fost cel care s-a ocupat cu filmele. Acesta zambi, asa ca l-am strans mult mai tare de mana, pana i-am infipt doua unghii in palma. Acesta stramba din nas un pic, apoi s-a apropiat cu gura de urechea mea.
- Te prinzi repede.
Ma tinea in brate, intr-un fel. Era cu o mana de dupa gatul meu, iar cu cealalta se juca cu mana mea dreapta. Lorre si Alex se giugiuleau chiar langa noi. Da, in noaptea cand a dus-o acasa, adica cu o saptamana in urma, acesta i-a cerut sa fie iubita lui. Ma bucur pentru ei.
Momentul culminant din film ma facu sa tresar si sa sar in bratele lui Nick. Lorre si Alex au ramas ca statuile la noi, uitandu-se cu ochii mari. Ca sa o dau la-ntors, am spus incet:
- Il omor. Jur ca il omor, pentru asta.
Am mimat o sugrumare usoara, iar acesta zambi usor, punandu-mi o mana pe spate, dar ca porumbeii ceilalti sa nu vada.
Nu eram cu el, dar ma simteam bine asa, jucandu-ma intr-un mod inocent cu el. Nu imi era frica de el si... incepusem sa simt ceva pentru el. De fapt, nici nu incetasem sa tin la el.
***
Dupa vreo 4 ore de filme, am adormit.

Am deschis ochii incet, cerul stand sa planga. M-am dezmeticit un pic, amintindu-mi ca probabil am adormit in timpul filmelor. Nick se pare ca nu plecase si era in spatele meu, tinandu-ma in brate.
Am incercat sa ii dau mana la o parte, dar se pare ca deja era treaz. L-am simtit cum a zambit, apoi a venit si m-a sarutat pe gat, producandu-mi o senzatie de gadilare. Am inceput sa rad, nestiind cum as putea sa reactionez.
- Imi place asta. Am spus sincera.
- Ce?
- Asta... cum suntem acum.. desi...
- Desi...? M-a indemnat sa termin fraza, continuand sa ma sarute, trezind fluturasii din stomac.
- Desi, nu stiu ce fel de relatie este asta... Gen, prieteni cu beneficii?
- Hmm... de ce nu? Mi-ar place sa am o prietena asa... buuna.
Am zambit, intorcandu-ma spre el, sarutandu-l. Cu o indemanare nemaipomenita, m-a intors in pozitia anterioara... devenind serios.
- Pot sa...
Am reflectat putin, apoi am dat din cap aprobator, un sunet reusind sa-mi scape pe gura.
- Da, sigur.
Mai m-a sarutat, parca anesteziind urmatoarea muscatura, m-a lins, trezind o dorinta nestiuta de mine pana acum, apoi mi-a strapuns pielea. A continuat sa bea, simtindu-mi dorinta din vene. I-am pus mana pe mana lui, ghidand-o cat mai apasat pe mine, in sus, spre sani. A inceput sa imi maseze sanul drept, delicat, luandu-mi sfarcul intre doua degete. Am gemut incet. Si-a croit drum mai jos, pana la mijloc, apoi pe sold, tragand un pic de pantaloni in jos. Si-a pozitionat mana exact unde era mai bine, facandu-ma se gem mai clar. Nu mai rezistam. Ma simteam ametita, din nou euforica, simtind ca iau foc. L-am sarutat cat mai pasional si apasat, atingandu-l cu sanii pe piept, producand miscari de dute-vino.
M-a respins usor, dar m-a respins. M-am uitat la el, dar nu puteam sa ii citesc nimic pe chip, decat... seriozitate.
- Ahhh... Am spus, dandu-ma jos de pe el, asezandu-ma pe spate, cu capul atarnandu-mi jos. S-a pus langa mine.
- De ce?
- Nu vreau sa te ranesc mai mult decat am facut-o. Nu trebuie sa simti nimic.
Mi-am rotit capul spre el, apoi reusind sa ma dau peste cap, eram in picioare.
- Atunci poti sa pleci. Am strigat, niste lacrimi facandu-se pierdute pe drum.
Ma ajunse din urma, punandu-si o mana in perete, blocandu-mi drumul.
- Nu. Nici eu nu stiu ce e cu mine, bine? Niciodata nu ti-as fi spus-o, dar sa-mi bag... te vreau. Si-a pus fruntea pe fruntea mea, dar nu vroiam sa ma pierd in ochii lui, asa ca mi-am lasat privirea acolo unde era, jos. Te vreau tare de tot. Si... Cred ca incep sa ma in...
- Pleaca. Iesi afara.
Nu vroiam sa il mai aud.
- Nu plec.
I-am dat mana la o parte, luandu-mi un hanorac din cuier si luandu-mi niste adidasi.
- Atunci plec eu.
Am trantit usa, incat un vecin ce tocmai trecea la etajul urmator, se intoarse din drum.
Am luat-o pe o straduta, neavand o tinta fixa. Aveam sa ma intorc, dar nu acum. Incepuse sa ploua. O ploaie marunta si plina de gheata. Asa o simteam. O ghiata ce se topea cand ma atingea. Am incetat sa mai merg, vazand ca dupa un timp ajunsesem iar la bloc. Am urcat sus. Era in dreptul geamului. M-am descaltat, apoi am vazut o urma de apa pe parchet si adidasii lui uzi, la fel ca hanoracul. Ma urmarise...
Mi-am infasurat mainile in jurul lui, stand in spatele lui. M-a tras in fata, lipindu-ma de geam.
Mi-a luat talia in maini, sarutandu-ma pe buze cu adevarat infocat. Il trageam mai aproape de mine cu fiecare miscare, simtindu-i limba pe a mea, simtindu-i corpul lipit de al meu. Bine ca e geam cu autocolant:)) Şi-a băgat mâna sub tricoul meu, dându-l jos. Nu se oprea din sărutat. Era flămând. Eram în mâinile lui. M-a luat în braţe, ducându-mă în cameră. Am scăpat şi de hainele care erau în plus, rămânând doar în lenjerie, iar el în boxeri. Respiraţia o simţeam grea, simţeam că mă sufoc, dar îi simţeam mirosul lui, pe el. Am simţit că a scăpat s de restul hainelor, apoi ca un vânător şi-a prins prada. Eram a lui. Gemeam de plăcere, spărgând tăcerea moartă. A continuat să mă mângâie şi să mă facă să urlu de plăcere. 
Eram extenuată, terminată, pe el. Era perfect.

2 comentarii:

  1. Este super tare! Îmi place la nebunie cum scrii:)
    Sper să mai postezi povești pentru că îmi plac foarte mult:X:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi. Sigur ca mai postez. Dar acest blog este numai pt one shoturi sau one shoturi din 2-3 parti....Daca vrei ceva mai mult, cu mai multe capitole...imi spui:)) Ca sa stiu daca pot sa "recomand"(pfff ce reclama imi fac):)) si celalalt blog al meu. De fapt...mai am doua:)) Mersi ca ai citit si ma bucur mult ca ti-a placut.

      Ștergere